Saturday, January 2, 2010

Makan-makan Lagi!!!!

Jot Down by Mummy Dasy at 11:08 AM




Ni warung baru, ye ke baru?
Baru ah bagi me yang x pnah jejak kaki kat sini
tapi tidak bagi Mr.hBy yang selalu ke sini.
Dia dah jejak kaki byk kali baru bawa me huhhuu kesian....
Cam dalam hutan rasa...



Anak2 makan nasi Goreng Cina yg ala2 Nasi Goreng Kampung
tawar rasanya, alamak Mee bandung x sempat snap plak coz dah lapo tahap gaban.
Sampai jek mee bandung terus ngap x toleh kiri kanan lagi dah.
Mee bandung byk letak udang kering terasa sangat tp dah lapo makan jek ah
pastu bile hidung resdung makan ubat ah malamnye cam nak tertanggal weyyy batang hidung bile resdung menyerang.
Bab air plak me Apple Juice, Mr.hBy Lemon Tea & anak2 sirap.
Tang sirap plak macam sirap dah lama rasanye kureng okey.
Sekian....


footer

5 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

oi makcik..warung kaki bukit tu dh berkurun kt c2.. ktinggalan zmn btul..hhehehehe..

klau rase kbulur thp cipan x yah gi c2..ko dh gastrik 1 jam bru dpt mknan..hehehe

nza said...

wah, umah br la....
hi.hi.hi..mcm xbest jerrrr.....

En. Nazir said...

btul tu.. klau dh lpar sngat tok sah ler k ctu.. lambat.. lg lah klau org ramai.. mau 1 jam lbih..hampeh..

CiKaYu said...

rumusan nyer cam tak best je.....

Mummy Dasy said...

Hernee & En. Nazir :: betul tu mmg lambat yang amat, lorr mmg ketinggalan ketapi aku ni...

nza :: mmg x best kak...

CiKaYu :: betul betul betul

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea