Thursday, January 13, 2011

Jot Down by Mummy Dasy at 8:35 AM
Semalam menjalani ujian BSP dan keputusan yang diperolehi

8.30am - 4.4
11.30am - 7.7
5.30pm - 4.4
8.30pm - 8.1

Sebelum amik darak kna puasa 2 jam, tp sebelum amik darah kali ke-3 me puasa 4 jam wakaka tu yang result menurun.
Arini lak jumpa doc. klu selalu mati kutu sorg2 tapi arini ada kawan :D
Confirm pasni kna g lgi amik darah sbb keputusan BSP semalam memberangsangkan.

Jot's :: Pinggang dah mula sakit2 kadang2 yang amat sgt, skang ni pun dah kerap muntah2 semula

3 yang membebel:

mummy_ayu said...

siannya....bab amik darah..memang tak suka...sabar je la...
bab muntah, satu hal lagi..ayu dulu pregnant kan Iris...sampai cukup bulan dear..ari2 muntah yg mcm morning sickness tu...9 bulan..

E.d.Y said...

semoga semuanya baik2 yer

Bay said...

Wow! Very interesting blog you had here! Wish to connect with you on Google Friend Connect! Cheers! =) (http://whimsicalss.blogspot.com/)

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea