Monday, April 4, 2011

4411

Jot Down by Mummy Dasy at 10:27 AM
4411 adalah tarikh arini
hahaha ni tarikh idaman Mr.hBy untuk anak dia keluar melihat dunia
akan tetapi kesian baby ni taknak keluar malu nak dok lama2 dalam perut Mummy dia ni ha
tapi semalam baby kurang gerak dah petang baru gerak selepas makan

Malam tadi dah ah tido lambat dlm kul 3am
sebab malam tadi blackout dari kul 10.30am tak boleh tido kepanasan yang amat sangat
Pagi ni plak perut sakit yg amat memulas, dah melabur pun masih sakit lagi memulas
sampaikan nak gerak pun tak boleh
anak2 nak gi sekolah pun Mummy dia tak bangun2 lagi hehehe
Mr.hBy bila tengok me sakit perut camtu terus cakap
"Jangan2 nak beranak tak yang, baby dah nak kuar tak"
ek eleh xde maknanya ah Ney baby nak kuar arini
kan doc estimate dlm minggu ni insya'allah dan bagi tempoh sampai 15/04
lepas jek doc cakap camtu, on the way balik lepas checkup me gtau hBy
"Ney, nmpk gayanya 4411 tu bb belum tentu keluar lagi" terus ketawakan dia
Then Mr.hBY jawab "Xpe 11411 nnt bb keluar aeh, kesian Mummy bb dok lama2 dalam perut tu" ceh ada aje laki aku ni lepas 1 tarikh ke 1 tarikh
tapi arini mmg rasa lain ckit perut ni xtau kenapa huhuhu

Jot's :: Dok umah arini nak buat ape aek? Tido jek kot :)

0 yang membebel:

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea