Friday, January 16, 2009

Forward this email

Jot Down by Mummy Dasy at 3:13 PM
Dapat email mengenai kekejaman yang diperkatakan sekaranag pasti ramai yang dapat email yang serupa so hayati......
Wahai Saudara Islam Ku Anak ini mencuba untok menyelamatkan Ibu nya yang dalam keadaan kritikal
Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibu nya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.
Bagaimana kah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia?
Pejamkan mata Anda buat seketika serta bukakan hati sudah tentu kalau boleh Anda ingin menjadi sesaorang yang akan bangun dan membela nasibnya.




"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis..amin. .."> > (Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah) Surah al fil:


Lipat gandakan doa ini. Kirim kepada 7 orang rakan anda yang lain.. Maka 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 = 823453 orang akan berbuat berdoa, kemudian 823453 X 7 = 5.8 juta orang...InsyaAllah akan ikut berdoa...

Till next episode....

1 yang membebel:

Anonymous said...

Kita kena ajar yud dan kuncu2 bus bukan sja dng boikot tapi dgn membunuh org mereka. Bukan cara bom bunuh diri tapi dgn membayar samseng, pngisap dadah bunuh orng2 penting sprt duta dn klrga mereka. Mereka sudah banyk bunuh knk2 kita jadi xslh klu kita bnh ank2 mrka juga. Juga bunuh ceo syt milik mereka dan lepas tu suruh klrga mereka saman bus dn kuncu2 mereka. Kita mesti ada kumpulan sniper yg boleh tembak dari jauh. Bekas komando cucup sesuai. Bljr dari orng asli guna sumpit. Buat sumpit pendek dn guna racun yg paling bisa. Sila sebarkan komen ini keseluruh dunia. Alih ke bhsa ingeris.

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea